tiistai 14. marraskuuta 2017

208. Minä ja maailmankartta



Niin. No silleistä. Ei ole tullut tekstiä ei. Minä, maailmankartta ja motivaatio ovat olleet kadoksissa. Koko lokakuu vain meni niin että hujahti. Meikäläinen möyri tallilla viikonloput ja yritin samalla lukea tentteihin ja olevinaan olen myös opiskellut kreikkaa. Jota alan ymmärtämään vähitellen, hitto vie.

En oikein tiedä miten tämänkin itkuvirteni aloittaisin. Aloitetaan vaikka Nitasta. Se on ollut aika täpinöissään ja aiheuttanut harmaita hiuksia milloin milläkin tempauksella. Joskus se juoksee tarhassa itsensä vaahtoon, milloin se kieltäytyy syömästä heinää ja sensellaista pientä. Ja satula on tottakai epäsopiva, ja yritän nyt olemattomalla budjetilla ostaa sille uutta. Huokaus... Eli ihan tavanomaista hevosenomistajan elämää sitä täällä Joensuussa eletään jos sitä mietiskelette! Elitistiksi ei ole ollut vielä varaa ryhtyä, vaikka kyllähän tuo Skoda aika surulliselta näyttää muutaman kymppitonnin katumaasturi-Audien rinnalla.

Mutta se autoista. Jatketaan hevosten parissa, shall we?




Kaikki on kotona ennallaan, kuten tietty pitääkin! Ensi kuussa Mustikka mahdollisesti lähtee takaisin kotiin mikä on hyvä. Kalle-varsastakin on kaupat solmittu ja se lähtee tammikuussa uusiin seikkailuihin. Petun punaiset paholaiset eli Donna ja Pomo ovat vielä vailla uusia koteja, mutta en minä niin tuosta Donnasta ainakaan haluaisi luopua... Siinä on sitä jotain. Ei kauheasti jää harmittamaan jos noin hyväliikkeinen varsa jäisi kotiin kasvamaan vaikkapa siitostammaksi.

Joulukuukin on kohta täällä... Tänä vuonna en todennäköisesti tee joulukalenteria ajanpuutteen takia. Saa tosin nähdä, mitä keksin! Ideoitahan on aina... ;) Nyt jos pääsisin taas tähän kirjoittamisen makuun takaisin niin voisin yrittää kynäillä pari erikoisempaa postinkia taas vaihteen vuoksi! Tosin seuraava pösti taitaa kertoa ihan vaan viikostani Juvanmaalla jossa vuoltiin palleja, pyöritetiin narua ja savustettiin asunto ihan vain noin mielenkiinnon ylläpitämiseksi.



Mutta se on aina näin syksyisin kun mulla loppuu motivaatio vähän kaikkeen. Tai no, milloin mihinkin. Nyt se näköjään kopsahti blogeiluun ja bujoiluun, voi minua, kun osasin ihan kirjaimenkin valita motivaatiopulan ilmenemismuodoksi! Motivaatiopulaa olen ruokkinut ostamalla kaikkea tyhmää. Esittelen niitä kenties täällä jossain vaiheessa. Tosin sitten alkaa vituttamaan koska tuhlaan vähiä rahoja kaikkeen typerään sen sijaan että maksaisin niillä vaikka laskuja. Perkele.

Että ei se kuitupohjainen maneesi, solariumi tai mikään muukaan sitä onnea tuo. Laskujen maksu auttaa tiessä onneen. Ei mene luottotiedot. Saa pidettyä asunnon pään päällä. Ja semmoista kivan aikuista täällä.


3 kommenttia

  1. Toivottavasti tekisit joulukalenterin, niitä on aina niin kiva lueskella. Mutta ymmärrän kyllä ihan täysin ajanpuutteen, en tiedä mistä itse olen oikein löytänyt aikaa blogille, lukio opinnoille ja vielä omalle karjalle... :) muuten, olisikohan sulta löytynyt kuvaa/kuvia mun pieneen itsenäisyyspäivän blogiprojektiin, jossa olisi tavoitteena kerätä 100 erilaista suomenhevosta yhteen postaukseen Suomi100 juhlavuoden kunniaksi. Jos haluat auttaa pikku projektin kanssa, laita mulle vaikka sähköpostia henke@hotmail.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan mulla kuvia vaikka millä mitalla, ihanankuuloinen projekti sinulla! Yritän muistaa paiskata mailia sullepäin jossain vaiheessa, jos en, niin ravistele vähän ;)

      Poista
    2. Kiva juttu! Me odotellaan kuvia.. ;D

      Poista

Olen kiitollinen kaikista kommenteista! Kommentit näytetään hyväksynnän jälkeen.